Isnin, 19 April 2010

WELCOME TO JAKARTA


Perkara pertama yang saya mahu lihat di Indonesia adalah, bagaimana kami akan melepasi sistem imigresen Republik itu. kerana berdasarkan cakap-cakap burung, pengeras perlu ada.. ahhh.. tidak ada langsung! Dia scan passport. Saya senyum. Dia senyum dengan ramah. and off me go.

Well, at least for me. it was a breeze. tapi, Ada lah si kawan ni, yang namanya terlampau glamour. Namanya tersenarai dalam penama paling dikehendaki oleh penguasa Republik. Masuk red line lah si kawan. tapi, sekejap saja. Bukan salah dia pun, nama hampir sama, apa mau buat?

hahahaha... sekarang aku tahu, aku ada kawan yang 'hot' di Indonesia!





4 ulasan:

  1. adakah kawan ko hot sebab berganding dengan teh botol less sugar??

    dari aku yang hot dan less sugar..

    BalasPadam
  2. hi c hot dan less sugar,
    kawan2 aku memang semua hot2 belaka (wakkakaka!)

    especially this one.

    BalasPadam
  3. u forgot to mention the wanted fugitive hehehe..!!

    BalasPadam
  4. ui... i did k. cuma tidak terus terang cakap fugitive la. takut salah anggap plak semua orang sama ko ni.

    kan sy tulis "penama paling dikehendaki oleh pihak penguasa republik" hahhahah..

    BalasPadam