Rabu, 14 April 2010

AWAK AWAK AIRASIA

ermmm... apa pendapat anda dengan kualiti make-up para anak kapal AirAsia? hebat kan? kalau mahu lihat yang lebih hebat, silakan mengikuti pesawat QZ. sorry, we didnt take picture. ter'intimidated' kannn... cantik gitu! (ada satu tu, siap pakai hair extension!). talk about giving the client more. AirAsia #1. Hurrrah!

dalam flight: dua orang sibuk melihat menu (tadi lambat sampai ke LCCT). lapar. dua orang lagi sibuk bergaduh pasal kerusi. yang ada DSLR mau seat tepi tingkap untuk ambil gambar. yang memang duduk di seat tepi tingkap dan baru beberapa bulan lepas sampai ke Jakarta, flatly refused. dasar buffy! aku sibuk cari katalog inflight. aku mau miniature perfume!(apahal plak takder ni?)

terus teringat kejadian beberapa bulan sebelumnya: flight Kuching to KL
me: excuse me, yang ini ada tak? (jari tunjuk gambar miniature EL)
awak: sorry miss, only available on international flight. (dengan muka dan gaya 'aw..aw') ooooh.. please..jadi, sekarang, aku dalam international flight yang katalog jualan pun tidak ada. oh. ok.

dalam flight: awak1 sibuk membetulkan rambutnya (the one with hair extension), awak2 sibuk dengan skirt dia, awak3, a he. (cute pula tau perangai dorang.. what with their english drawl.. sangat cute!)

awak-awak aside, AirAsia sememangnya memberikan peluang untuk melancong ke destinasi pelancongan pada kos mampu bagi kebanyakan orang. sila semak website AirAsia untuk harga-harga promosi mid-April break yang mengejutkan! we're using AirAsia again for our next trip in June

kalau anda bercadang untuk melancong ke negara-negara ASEAN, sila semak promosi MAS: ASEAN PASS. sangat menarik! Pass boleh dibeli awal, kemudian ditukar kepada tiket apabila kita bersedia untuk perjalanan. tempoh sahlaku adalah 6 bulan.

kembali ke flight QZ kami ke Jakarta, sebenarnya, bukan awak-awak itu yang paling menarik dalam penerbangan ini. tapi, lelaki ini.

4 ulasan:

  1. tidak dapat dinafikan AA yg membuat impian byk org spt gwe utk terbang ke luar...

    p/s:aku masih seringkali terganggu dengan skirt singkat yang berwarna merah itu..

    BalasPadam
  2. pilihan orang kebanyakan cik adeks, nang lah AA. but, maybe we can try MAS pny ASEAN PASS. menarik juga.

    about the skirt. well... ya. sangat menganggu minda

    BalasPadam
  3. bukan lmbt smpi...tapi awal masuk pg tgu flight..x sedap pun dia punya sandiwch, sandwich rotiboy lagi sedap;p

    BalasPadam
  4. haha.. ooo awal masuk tgu flight kah pulak tu juvi? i was saying, realtive to us (yg p makan d McD) u guys agak lambat sampai la..

    but, then, macam ko cakap, ya, awal masuk tunggu flight la itu. and sorry about the sandwich.

    BalasPadam