Selasa, 11 Mei 2010

ORANG KK

kami balik ke apartment sebelum tengah malam, sebab orang-orang KK dijangkakan akan sampai pada tengah malam.

Ketibaan orang-orang KK sangat dinanti-nantikan, dan aku secara personal menunggu dengan semangatnya kerana dua sebab di bawah:

1. Piet! (berapa tahun sudah tidak nampak dia?)

2. Towel! Aku mahu mandi, tapi, tidak ada tuala mandi. (den Freddie dengan angkuhnya berkata kepada cik hot melalui telefon “ kan kau tau, itu apartment, manada dia bagi towel!”. Cik hot meekly replied “ oh.. yak ah? Bah, suruhlah geng-geng KK bawa towel banyak-banyak”)

Jadi aku dengan sabar menunggu adik terchenta membawa towel . (kami tidak mau beli towel, nanti barang-barang lain {almaklum, kami ini shoppers sejati} mau simpan mana?). hal bagasi orang-orang KK, biar mereka uruskan sendiri. Tidak berkaitan dengan kami yang dari KL. Hahhaha!

JAZ, Diana, Buffy start bermandi-manda. Aku jealous k… aku jealous..

Orang KK tiba pada lewat malam. Piet’s here! (berapa tahun sudah tidak nampak dia?)(berapa kali daaa nak tanya?). kumpulan 30-an di apartment no.2, kumpulan bawah 30 apartment no.1. aku, walaupun sudah menginjak hampir 30, terpilih untuk tidur bersama adinda. So, aku masuk apartment no.1. 4 orang dalam apartment no.2 dan 5 orang apartment no.1. satu apartment ada 2 bilik tidur. cik buffy tidur di ruang tamu. (pening?). ok.

model penidur sejati

jadi, lengkaplah sudah kumpulan kami, 5 dari KL, 4 dari KK. bah.. mau tunggu pagi esok. Bandung!

3 ulasan:

  1. sungguh aku miss apartment itu..! bilik kami tia boleh bergosip sebab ada lobang di tengah sebab share aircon wakakaka...!
    i like the dryer kat apartment itu..santut2 smua kering sekelip mata kihkihkih

    BalasPadam
  2. next post, i'll cerita about the dryer. i like it too. very much... sungguh membantu. ya. i'll write about that lubang air cond juga. ngheeehehehe.

    BalasPadam
  3. kamon mare..!! we are almost goin for our other trip ko masih lagi dengan cerita org kk sampai!!!!

    BalasPadam