Khamis, 27 Februari 2014

memories in bulk

Antara convenience yang paling menyenangkan dalam rencana pengembaraan adalah early flight check in!. flight esok sudah checked in. flight kembali juga sudah checked in. problem dengan e-ticket konsert sahaja lagi. masalahnya, saya bagi alamat email yang salah. sudah try email dan tweet organizer, tapi malangnya tidak ada reply. grrrrrr... mungkin saya kurang persistent

Anyway, i have the booking number, so, hopefully that will sort out the prob.

Tahun ini, saya membawa ke hulu ke hilir buku harian rasmi saya, sebab edisi tahun ini AWESOME! saya bertekad untuk hanya menggunakan buku harian ini sebagai journal harian dan scrap book saya. so, ya, crocky will fly with me!

Another thing, awal bulan ini, saya ke pejabat imigresen KK dan berjaya memperbaharui pasport dalam masa kurang 2 jam (all in all) dan yang paling amazing adalah layanan mesra semua pegawai bertugas di kaunter. syabas pejabat imigresen KK. (you should experience the lay back, very long queue at kuching immigration office to appreciate the ease and convenience at KK's. took a few hours just to renew my 'blue' passport. but, thats in 2012. maybe, they'd changed too).

Akan diusahakan menulis lebih banyak dalam crocky dan tulis semula di sini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan